Thursday, May 24, 2007

Strategia Media

Introducere

Ţinta generală a companiei o reprezintă publicul larg, autorităţile şi persoanele de decizie oferind servicii complete pentru „ tine şi compania ta”.

Ţinta specifică în acest caz sunt oamenii de afaceri.

Obiectivele cele mai importante la momentul actual sunt: creşterea vânzărilor pe segmentul business, creşterea gradului de informare asupra paletei largi de servicii Cosmote (prepaid, postpaid, internet, iMode + business).

Publicul ţintă primar sunt managerii diferitelor companii, cei care iau decizii referitoare la gestionarea fondurilor pentru comunicare. Urmează apoi cei care vor să pornească o afacere şi alţi oameni precum: guvernatori statali, ONG-uri.

Obiective:

Se doreşte o campanie de promovare prin publicitatea clasică precum: spoturi tv, spoturi la radio, printuri, interviuri, prezenţa pe internet şi actiuni de sponsorizare.

Cosmote va fi promovat printr-o campanie de imagine a noului produs, cu sloganul “Pentru tine si compania ta”, cât şi printr-o campanie on-line, cu bannere pe site-urile citite de oamenii de afaceri.

Coordonate temporale:

Campania se va desfăşura vara, spre sfârşitul ei. Va cuprinde lunile: iulie, august şi septembrie.

Modalităţi de promovare: spot tv, spot radio, printuri în reviste şi ziare, bannere online, publicitate outdoor.

Fiecare din aceste componente vor fi promovate pe canalele potrivite pentru a atinge targetul primar, adică oamenii de afaceri.

Spot TV

Va fi difuzat pe canalele Realitatea TV, Antena 3, The Money Channel, în primul rând, apoi canalele de audinţă maximă, în special în timpul serii: TVR, Antena 1, PRO TV, Prima, B1 TV, Naţional TV, Kanal D, Pro Cinema. De asemenea, pentru a se ajunge şi la femeile de afaceri, promovarea se va face şi pe canalele Acasă TV, Euforia TV, Romantica.

Iniţial, spotul difuzat va fi primul din calup, iar, odată cu trecerea timpului, va ceda această poziţie. De asemenea, la iniţierea campaniei va fi difuzat foarte des,obligatoriu în fiecare calup publicitar, pentru ca ritmul să descrească pe parcurs. Această regulă se aplică şi spotului radio.

Spot radio

Va fi difuzat la ore de maximă audienţă - dimineaţa, înainte şi după ştiri, înainte şi după unele emisiuni economice sau politice. Exemple de posturi: Europa Fm, Pro Fm, Naţional FM., Radio 21, Kiss FM, Radio Guerila,Romantic FM.

Printuri în ziare şi reviste


Iniţial printul va fi promovat intens - va fi cât mai mare, eventual pe întreaga sau jumătate din suprafaţa ultimei pagini, sau a paginii doi, unde are foarte multă vizibilitate. Va fi tipărit zilnic. Mai târziu, poate să ajungă mai în interiorul publicaţiei şi va fi publicat mai rar.
Reviste şi ziare de specialitate: Capital, Banii Noştri, Biz, Ziarul Financiar, Bussiness Magazine, Ziarul Financiar, Bussiness Standard.
Ziare de interes general: Cotidianul, Evenimentul Zilei, Ziua, Adevărul, România Liberă. Se exclud tabloidele gen Libertatea!

Bannere online


Site-uri pe care va apărea banner - ul: www.wall-street.ro, www.amb.ro www.homebiztools.com, www.bizacademy.com, www.ejobs.ro, www.iqads.ro, www.prwave.ro, www.markmedia.ro

Publicitate outdoor

Se va face prin plasarea de panouri publicitare în cele mai circulate zone din fiecare oraş important. De exemplu, în Bucureşti: Unirea, Universitate, Romană, Victoriei.
De asemenea, vor fi împărţie flyere (eventual aşezaţi pe maşini) care conţin oferta, logo-ul şi sloganul.
Exemple de astfel de locuri: restaurante luxoase, eventual cu specific exotic, la agenţii de turism, în mall-uri, la evenimente oficiale, expoziţii, întruniri, la hoteluri luxoase.

În buget vor fi incluse cheltuielile pentru ambele tipuri de spoturi, pentru publicitatea online şi outdoor.

4 comments:

Anonymous said...

Da, probabil, de aceea este

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonymous said...

Peculiar article, just what I needed.

my blog post http://Verticaljump.einfohound.com

Anonymous said...

I drop a leave a response each time I especially enjoy a post on a
site or if I have something to valuable to contribute to the discussion.
Usually it's caused by the sincerness displayed in the article I browsed. And on this post "Strategia Media". I was excited enough to post a thought ;) I do have a few questions for you if you tend not to mind. Is it simply me or does it look like a few of these responses appear as if they are written by brain dead people? :-P And, if you are posting at other sites, I would like to follow you. Could you list all of your community pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

Here is my webpage workouts to increase vertical leap