Thursday, May 24, 2007
Strategia de comunicare
Obiective:
- lansarea pachetului cosmote business si creare notorietate in randul consumatorilor vizati
- In 3 luni cresterea vanzarilor cu 20%
- cresterea gradului de informare asupra paletei largi de servicii – Cosmote operator complet
- atingerea unui numar de 4 milioane de utilizatori
Target:
Criterii demografice:
- femei si barbati 25 - 45 de ani
- Mediul urban
- Nivel superior de educatie
- Nivel superior de venit
- Ocupa pozitii cheie in companiile in care lucreaza ( fac parte din management)
Criterii psihografice:
- interesati de dezvoltarea comaniei lor
- familiarizati cu tehnologia
- interesati de o colaborare cat mai buna intre angajati
- ambitiosi
Pozitionare:
- Cosmote este ieftin si bun
Gandul strategic:
- Cosmote faciliteaza atat comunicarea interna, cat si cea externa
Concept creativ:
- Prin faptul ca ai telefoane gratuite poti tine legatura cu toti angajatii tai
- Minute nelimitate insemna si rezolvarea anumitor probleme la telefon, deci mai putine intalniri de afaceri
Canale:
- ATL (radio, tv, outdoor)
- Ups media
- PR (evenimente informale)
- Online (bannere)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment