Thursday, May 24, 2007

Intai ne-am cunoscut....

Diana Ratusca – fata mea e manager urca echipa pana la cer
Diana Pavlovschi – Let’s PR it!
Oana Gorciu – in folosul clientului nefumator
Ruxi Muxi – bat din palme si fac o stategie de distractie
Bei cu Nona – copy+writer=zaruri
VLD – doamne , doamne ce imi place meseria de copist
Uae Flunky – ce vina avea saraca oaie era artista?
Maria Bucuria – zambetul e arta
Andreea Invizibila – media intre a fi si a nu fi
Misulica – educatoarea mediatoarea

Indicatii scenice :


Marti 24 aprilie se intalnesc in fata la TNB si se plac .Nu se intalnesc in cele 3 ceasuri negre ale zilei , ci in cele 21 de ceasuri bune .Incet , incet o sa va strangeti – unii sa fie mai punctuali ca altii. O sa veniti fiecare cu incetinitorul ca sa va puteti cunoaste mai bine . Cand vine unul , repede se pun intrebari , se stange mana cu toata lumea prezenta , se prezinta functia si numarul de telefon.


Declaratii la cald in ordinea aparitiei:


“Nona: am plecat putin mai devreme de la trainingul tinut de Stefan Stroe de la Starcom(care training de altfel a fost suuuper) dar tot am intarziat un pic la intalnire. Totusi am apucat sa fac cunostinta cu fetele pe care nu prea le stiam si sa schimbam impresii. Ma bucur ca avem o echipa ok, ca nu am avut niciun fel de conflict, ca ne intelegem unii pe altii atunci cand tot vrem sa ne intalnim si care mai de care are multa treaba.
Nona: speram sa fie fooarte ok proiectul final si sa invatam multe lucruri
Nona: iar u esti un manager foarte ok, nu ca altii :))
eu: daa daa
eu: :))
eu: asta scriu
eu: aia cu manageruuu
didi: :))
eu: ca sunt super
Nona: sa stii ca da..chiar te rog sa scrii”


Andreea: “Sper ca acesta echipa sa fie una unita, in care sa existe o colaboare stransa si sa fie loc si pentru persoane mai individualiste asa cum sunt eu....”

Eu: “Imi place foarte mult echipa. Exista asa un echilibru intre noi. Ne intelegem foarte bine, nu ne certam. Faptul ca ne face placere sa stam impreuna, ne determina sa lucram mai bine. Daca e sa descriu printr-un cuvant echipa mov acela e entuziasm. Sclipici! :)

Ruzi oancea: decrierea mea
Ruzi oancea: ...
Ruzi oancea: hmmmmmmm
Ruzi oancea: :P
Ruzi oancea: strategie esuata :D

dy_ann Pavlovschi: Intalnirea a fost o experienta draguta tocmai pentru ca nu ne cunosteam cu totii inainte de acest team-building. Impresia mea cu privire la echipa este ca exista un anume echilibru in modul in care gandim si in ceea ce priveste ambitiile legate de organizatia virtuala. Sper ca impresia mea sa se adevereasca pe masura ce ne vom confrunta concret cu anumite situatii.
eu: danke
dy_ann Pavlovschi: e ok asa?
dy_ann Pavlovschi: sau mai mult?
eu: e foarte bine
dy_ann Pavlovschi: cum ar trebui sa sune?
dy_ann Pavlovschi: profesional
dy_ann Pavlovschi: ?
dy_ann Pavlovschi: sau si usor informal?
eu: e perfect! >:D<

Sabina: Echipa noastra e cea mai tare: avem o ratusca sefa, o roxana care isi spune nona, o educatoare de gradinita care imi povestea ce nazbatii fac pustii ei (de exemplu s-au jucat cu rezerva de bref din vasul de toaleta si s-au manjit toti cu albastru :)))) ), o ruxi muxi cu care ne-am distrat in vama, un vld iubit si dorit de toate fetele, o oita simpatica (adica moa) si alte fete super faine pe care de abia astept sa le cunosc mai bine! Adica ce sa mai.. o echipa de nota 10!

Maria O intalnire pozanta, cu multe cheeezuri la apel, desi nimeni nu si-a batut prea mult capul cu cheesburgeri si alti capcauni... ma degraba o innoptare la o shueta cu iaurt de fructe, multe multe culori si cercei si vuuuuuuuum de metrou universitar. De fapt imi plac oamenii astia, nu-i cunosteam direct, nici nu stiam cum sa-ncep, dar ma bucur ca acum ii pot opri pe strada. Hihi


Mihaela: Echipa noastra formata din 10 persoane este una simpatik ,cu initiative multe ,capabila ,interesata si deschisa ideilor care fac lucrurile sa-si gaseasca rezolvarea rapida si corecta.Intodeauna pe langa inteligenta trebuie sa existe si umor,buna dispozitie si entuziasm, lucruri pe care le intalnesti si la noi in echipa.Un lucru interesant este ca avem posibilitatea de a ne cunoaste limitele,atat ale noastre , cat si ale colegilor nostrii...........

Vlad: Dupa mici intarzieri am reusit sa n strangem cu mic(fara mushtar) cu mare (tam-tam)in fata la tnb…. emotii mari...goluri in stomac..
headache ss: woooooow "bine v.am gasit eclecticii mei" asta pt k intarziasem
headache ss: fusesem cu nona la abm community
headache ss: p majoritatea fetelor le stiam..emotiile au fost cu celelalte(glumesc evident)
headache ss: paranteza
headache ss: c tre' sa mai zic?
BUZZ!!!
eu: zii ce asteptari ai
eu: sper sa fie bine ceva de genu
headache ss: da..nush astepatri..sa vedem...c sa mai
headache ss: sper sa n intelegem k fratii& surorile si sa castigam

Oana: Intalnirea noastra a fost ca rasarirea unui fir de ghiocel la inceputurile friguroase ale primaverii: curiozitate, jovialitate, un pic de neincredere(din cauza necunoasterii). Colegii: 10 stiluri total diferite, 10 personalitati “exotice”, cate putin din fiecare ca asa e cel mai bine.

2 comments:

disteenct said...

Pai...bine mai Pufi..."bine v-am gasit eclecticii mei"?????...ah? tradatorule!

disteenct said...
This comment has been removed by the author.